onsdag 1 augusti 2012

1 augusti redan!

Visst går tiden fortare när man uppnått en viss ålder? Fattar inte vart veckorna tar vägen. Denna vecka har jag varje dag haft sällskap på mina promenader. I måndags och tisdags följde Berit med (vi gick eftermiddagar) och i dag gjorde Annika mig sällskap. Det blir en rejäl sträcka om jag går fyra dagar i veckan, 3,6 mil...
Bosse är och golfar idag så jag har hela dagen för mig själv. Skall upp och handla lite och ta vägen om Orchid 5 för att hämta en nyckel.
Har försökt att ringa Bosse men han har förmodligen mobilen avstängd. Annika föreslog att jag skulle komma hem till dem då de äter hemma idag men jag vet ju inte vad Bosse bestämt med Inga och Henrik som är med och golfar och som vi skulle äta middag med. Tiden brukar dock dra iväg när de är så många som nio stycken som golfar så vi får väl se...
Och vi får väl se hur humöret är på den gode maken när han  kommer hem, allt beror ju på hur de små bollarna har behagat rulla....

3 kommentarer:

Ann-Mari Edholm sa...

Sååå söööt

annikathailand.blogg.se sa...

Tack för en skön och trevlig promenad!

Birgith sa...

Även här i Sverige går tiden fort. Jag har redan jobbat 1 vecka. Ganska lugnt har det varit så det har fortfarande känts rätt så avslappnande men snart nog så sätter det fart igen.