tisdag 7 augusti 2012

Idag är det bara två veckor kvar....

.....tills vi skall åka till Ko Tao. Det skall bli jättekul, ser verkligen fram emot att få komma ut till en ö och ha "semester" från den eviga semestern. Stal två foton från webben eftersom jag aldrig varit där förut.




Ser rätt läckert ut tycker jag och Rulle påstår att solnedgången från restaurangen är underbar. Liknar den ovanstående är jag benägen att hålla med....

Passar även på att hälsa Susanna välkommen som läsare av bloggen, hoppas du återkommer.

4 kommentarer:

Birgith sa...

Alltid kul att se nya vyer. Jag har heller aldrig varit där, får väl bli när jag stannar mer än 2 veckor i Huay Yang.

Marie sa...

Skall bli kul att läsa vad du tyckte om Koh Tao eftersom vi ska dit nästa år.

Marianne sa...

DU o Annika är vår nyhetsavis när det gäller H.Y. Njut av livet och fortsätt skriva. Ni båda inspirerar och tipsar oss om vad som händer i byn. Njut av din o Bosses Semester. Marianne

annikathailand.blogg.se sa...

Visst ska det bli skoj med en lillsemester på Koh Tao!

Ps. Tack Marianne för din respons ang min blogg. Ds