torsdag 2 augusti 2012

Det blev sent på golfen igår

Väntan på några som skulle möta upp och sedan när de slutat spela blev de sittandes med både det ena och det andra att dricka. Bosse kom inte hem förrän tio över åtta men då hade han med sig hämtmat inköpt vid stora macken vid Kuiburi. Jättegod Paneng Moo, dvs fläskkött i röd curry. Medan jag väntade passade jag på att ta en kvällsbild från terrassen och en liten videosnutt på vårt vardagsrum.





Idag har jag tränat och promenerat med Berit än så länge. Jag har också varit hos Noo och visat upp mina naglar där det verkar som om det trängt in luft så jag skall dit halv tre, hon trodde hon skulle kunna fixa. Hon ringde mig igår på eftermiddagen och frågade hur det var med mina naglar. Fin service tycker jag, visar på engagemang och proffsighet.

3 kommentarer:

annikathailand.blogg.se sa...

Thailand är bäst!

Birgith sa...

Mysiga bilder. Hur gick det med naglarna?

Orjas sa...

Till Birgith: Tyvärr inte så bra. Jag har förmodligen för djupa räfflor i mina naglar så även efter att hon gjorde om dem så höll det inte. Trist, men jag kan leva med det...