söndag 26 augusti 2012

Eftersom Annika via sin blogg.....

.... nästan lovat att jag skulle lägga in bilder på mina inköp på Ko Tao så gör jag väl det då... :-)





Vi hade 23-årig bröllopsdag igår och eftersom vi ändå skulle in till PKK och betala en CAT-räkning (de hade förstås stängt så det blir till att åka dit igen efter helgen) så tog vi en sväng till Tesco Lotus också. Bosse köpte en frukt-mixer till mig i present då jag tyckte fruktdrinkarna på Ko Tao var så goda. Annika hade talat till mig i sträng ton och sagt att behållaren måste vara i glas, annars repar isen behållaren och då är det svårt att få  riktigt rent vid diskning. Eftersom jag är en lydig flicka valde jag den enda som fanns med sådan behållare av märket Tefal. Till den medföljde också en liten mixer, lagom att köra örter eller små mängder man vill göra puré av.



Tack snälla Bosse!

Kvällen tillbringade först hos Annika och Rulle där vi bälgade i oss en GT och sedan åt vi middag tillsammans på Yuts. Satt sedan en stund på terrassen med ett glas vin och bara njöt av hur bra vi har det.

2 kommentarer:

annikathailand.blogg.se sa...

Det är bra att du är lydig och duktig flicka då jag är rädd om dig och Bosse. Den röda klänningen är jag myckat avis på, synd att det inte fanns fler ex. Du är mycket fin i den och även i bikinisarna...

Amanda sa...

Grattis på bröllopsdagen! Och vilka fina bikinisar du införskaffat :D