söndag 14 oktober 2012

Söndag och Bosse golfar, vad gör jag då?

Jo, jag gav mig själv en utmaning och kastade mig upp på MC:n efter frukost och drog iväg till Ban Krut. Det var lite läskigt i början på motorvägen men det var inte så mycket trafik. Tog in första avtagsvägen till Tapsake så jag slapp trassla inne i stán. Resten av vägen är ju väldigt trevlig så det var bara kul att köra. Stannade och tog en sodavatten på The Beach innan jag begav mig hemåt igen. Att korsa motorvägen i Tapsake var väl det jag bävade för men det gick riktigt bra. Passade på att tanka på "dropp-macken" som har miljövänligare bensin också. Om vi åker till Bansaithong Beach Resort på onsdag som vi planerat lite löst för så kanske jag kör själv i stället för att åka bakom Annika. Då kan ju Maria sitta där i stället om hon inte vill köra själv.
Tog några kort för att bevisa att jag varit i Ban Krut alldeles själv. Nya väskan är där på bild så då kan det inte vara en gammal bild, ha, ha!

 
 


4 kommentarer:

Birgith sa...

Så duktig och modig du är Lotta! Jag hade varit jättestolt om det varit jag.

Pia sa...

Heja Lotta !

Annika sa...

Duktig flicka och skönt att allt gick bra.

Orjas sa...

Tack alla för uppmuntran!