onsdag 10 oktober 2012

Idag efter promenaden...

...så följde Annika och Maria med ända hem då jag mött upp dem alldeles utanför deras område eftersom jag var ovanligt tidig. När vi kom hem visade jag Puttes och Kickis självsådda papaya och eftersom jag missat att ta frukter tidigare och personalen då försett sig så passade jag på att knycka en. Det var två på gång men den ena var mest embryo ännu. Den jag knyckte (med Puttes och Kickis goda minne) var gigantiskt. Hoppas den mognar fint nu. Kolla storleken!:




Det var några som skulle spela beach-volley idag på eftermiddagen så Bosse och jag åkte ner för att titta. Bosse har inte tagit alla stygnen så han ville inte spela och jag älskar ju inte att fara runt i sand så jag avstod jag med. Däremot passade jag på att kolka i mig ett glas vitt vin med is medan jag studerade de olika spelteknikerna. Det var gott!



Stilstudier:


 
 
 

2 kommentarer:

Annika sa...

Kul var det...

Birgith sa...

Du Lotta, det vita vinet, det såg gott ut!