onsdag 20 februari 2013

Vad jag är trött på alla hyresgäster som tror....

.....att det är OK att åka och gå omkring med bara överkroppar i byn. Varken vackra smala eller fula feta är berättigade att visa upp sig här. Fullkomligt oförskämt mot thailändarna och inte heller vi husägare tycker det är kul att se. Ej heller kvinnor med bara bikiniöverdelar, eller som skett på Pops där en kvinna trodde det var OK att skrida in i bara bikini (minimal) och ingenting annat på sig. Varför kan inte folk uppföra sig?

Om de tycker att det är så himla varmt rekommenderar jag varmt att semestra på annan ort!

2 kommentarer:

Titti08 sa...

Detta störde jag mig på under hela vår vistelse i Huay Yang!!!
En kille-karl som bodde på samma boende som oss under våra två sista veckor såg jag ALDRIG med tröja!! alltid bara shorts och han fru-sambo kom glatt gående längs vägen med barnvagn endast iklädd bikini.
Detta bara ett exempel.
KLÄ PÅ ER!!!
Titti

Annika sa...

Håller med då det är respektlöst mot det thailändska folket i byn samt även alla faranger som vill följa den uppförandekoden som gäller i Thailand och även i andra länder där man inte går omkring i bar överkropp på stan överhuvudtaget.