torsdag 7 februari 2013

Igår hade vi extra årsmöte för Orchid 6

Det gick raskt, ca en och en halv timma höll vi på. Mötet hölls på restaurang Zim´s. Frågan som väl låg närmast om hjärtat var väl om hyresgästerna som inte uppför sig som man kan förvänta sig av människor som hyr andra människors hus och inte hotell. Trist :-(

Nåväl, när mötet var över åkte vi till Yuts och käkade middag med Annika och Rulle och sedan hem och såg en Hamilton film som var riktigt bra.

Idag är det redan torsdag, dagarna flyger fram som vanligt. Får väl tillstå att mycket tid går åt till läsning som är min favoritsysselsättning när jag inte tränar eller promenerar med mina trevliga väninnor.

Jag lovade ju en bild på nya klänningen, så här kommer den. Skön och sval rayon.

6 kommentarer:

Titti08 sa...

Vilken härlig klänning.....
Trist det där med att en del inte kan uppföra sig....obegripligt men tyvärr förekommande.
Titti

Sonia sa...

Snygg klänning, den passar dig precis!
Tråkigt med oförskämda människor...

Titti08 sa...

Jag har en fråga....var har ni ordnat med jacuzzin?
Titti

Orjas sa...

Till Titti: Jacuzzin fick Peter på Chaba i uppdrag att designa. Vi fick två förslag på design och han propagerade också för att INTE ha kakel eller mosaik då kittet många gånger faller bort och då även plattorna som gör att man måste tömma hela poolen för att reparera.

Titti08 sa...

Tack för svaret,.....vi funderar på saken!
Titti

Annika sa...

Klänningen är lika vacker som du och det är alltid trist när människor inte visar hänsyn vare till andras grejer, hus eller till andra människor.