torsdag 21 februari 2013

Onsdag igår, då får vi dricka alkohol

Efter lunchen när vi kom hem hoppade jag i poolen och Bosse serverade ett glas vin som avnjöts både i poolen och på terrassen. Jag skickar en liten hälsning till er i Sverige:



Efter det tog jag en liten siesta för att orka med en Margarita när Annika och Rulle kom hit halv sju. Vi tog oss senare till Tamarind där vi åt fisk för ovanlighetens skull. Vi var alla nöjda med våra rätter, det blir repris på dem helt klart!

Vill gärna visa er en av våra mangos som liksom förra året verkar bli gigantiska!


7 kommentarer:

Marita k2. sa...

Super Mango! Måste vara en speciell sort.

Birgith sa...

Åhhh så himla mysigt. Jag är inte alls avis, nä tro inte det!!!
Hur många mango får ni på trädet åt gången? Tamarind dit vill jag gå ganska snabbt när vi har kommit ner till underbara Huay Yang.

Ann-Mari sa...

Vilken fin mango. Är den god?

Sonia sa...

Skål på dig också! Vilka fina vinglas, säkert goda att dricka ur!
Vad härligt med egen mango, tänk om man ändå kunde odla
såna här hemma.

Pia sa...

Skål tebaka

Orjas sa...

Till Birgith: Svårt att veta hur många det blir då många faller av innan de blir klara att äta men ett tiotal lär det i vart fall bli.
Till Ann-Mari: De är goda men eftersom de är så stora så mognar de lite ojämt så lite är övermoget, lite mushy, lite är lagom och lite är lite omoget.

Annika sa...

Mysigt Lotta ochtack för en som vanligt trevlig kväll!