tisdag 26 februari 2013

Idag cyklade Bosse till Bansaphan...

...och vi bestämde att efter min träning och morgonpromenad skulle jag möta upp i Ban Krut när han var på hemväg.
Vid elva ringde han och sa att han redan var framme i Bansaphan så det var bara att slänga sig upp på MC:n och köra iväg. Trots att jag höll mellan 60 och 80 på motorvägen och snitt 60 resten så hade han suttit på The Beach i 20 minuter när jag anlände.
Vi käkade lunch tillsammans och begav oss sedan hemåt. Jag var hemma tjugo i två och sitter här och väntar på att gubben skall anlända. Klockan är nu halv tre.
Det var som vanligt god mat på The Beach och det var jätteskönt att sitta i skuggan vid havet och äta.

 
Duktig cyklist

 
En fiskebåt tuffar förbi
 

2 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Cool kille. Jag gillar Bosses nya stil.

Annika sa...

Duktig Lotta som MCförare och duktig Bosse som cyklist! The beach är alltid en hit...