fredag 18 januari 2013

Imorse åkte vi till PKK för att...

....skaffa ett bankstatement som var det sista pappret jag behövde för att få stanna ytterligare ett år i Thailand. Efter avslutat ärende åkte vi till Immigration i Dansingkohn och efter cirka en halvtimma så hade jag både fått ett förlängt uppehållstillstånd och ett Certificate of Residence som jag behöver när jag skall skaffa MC-körkort. Vi kom till PKK för sent för ett läkarbesök så det får jag ta i samband med att jag åker till körkortsmyndigheten.

Nu är jag stolt ägare av detta:

3 kommentarer:

Marianne sa...

Gratulerar.
Tack för din trevliga blogg och fortsätt njut av tillvaron.Marianne

Annika sa...

Grattis Lotta samt äntligen börjar steget närma sig Thaikörkortet:-)

Birgith sa...

Känns väl skönt å veta att ytterligare ett år är säkrat!