torsdag 17 januari 2013

Igår gick jag på ensam promenad...

...då Berit spelade golf och Annikas fot ännu inte är riktigt bra. Hann nästan hem innan regnet kom. Dock var jag inte ute i det värsta så det kändes nästan ingenting då jag ändå var blöt av svett. Det hade kommit en rejäl skur på natten. Vaknade av att regnet vräkte ner vi tre-fyratiden.

Då det kom lite skurar under dagen passade jag på att se på en serie på TV, gamla Stolthet och Fördom där Colin Firth spelar Mr Darcy. Den är riktigt bra tycker jag.

Bosse ringde när bussen närmade sig Tesco utanför PKK så då åkte jag upp till motorvägen och mötte honom. Tog hämtmat från Blå Stolen så vi satt hemma och åt medan Bosse berättade som grabbarnas öden och äventyr i Bangkok. De bodde flott på Shama lägenhetshotell på Sukhumvit. Bosse hade inte tagit med sig kameran så jag har knyckt bilden från deras hemsida. Helt OK rimflow pool på taket eller hur?

2 kommentarer:

Annika sa...

Härligt ställe för grabbarna att bo på...

Du ska snart få sällskap igen på prommisen....

Birgith sa...

Hur kändes det att vara helt själv fastän du är i paradiset. Nu tänker jag mest på natten, dagarna i enda kan man ju inte vara klistrade till varandra.