tisdag 15 januari 2013

Igår kollade vi in Villa Naan Thai

Jag glömde givetvis kameran men är ni nyfikna kan ni kolla Annikas blogg. Det var riktigt stort med fyra sovrum och tre badrum. För stort för min smak men väldigt fint och poolen som var 18 meter lång är jag lite avis på!
Imorse åkte Bosse med Oddvar och Rulle till Bangkok för att kolla runt lite i två olika cykelaffärer. Jag passade på att efter träning och promenad med Berit åka med två grannar till Ban Krut. Vi lunchade på the Beach (jag blev bjuden av Bengt och Ingela) där det satt en galen italienare som pratade högljutt för sig själv. Personalen satt som förhäxade och tre gäster bytte raskt bord till en sala utanför själva restaurangen. Förståeligt, han var inte klok någonstans!


Glada lunchgäster
 


 
Utsikten från The Beach

 

Här har vi fått in våra bakverk
 

 
Min goda tårtbit

 
och Bengts


 
 
Galen italienare

På hemvägen fikade vi på Sugarplum, mums, mums! Jag köpte även en radio med riktigt bra ljud även om det är mono, där man kan använda ett usb-minne för egen mp3-musik.

4 kommentarer:

Annika sa...

Det verkar ju ha varit en rolig och trevlig tripp på alla sätt och vis:-)

Birgith sa...

Nam Villa - tjusigt på många sätt.

Birgith sa...

Nam Villa - tjusigt på många sätt.

Birgith sa...

Nam Villa - tjusigt på många sätt.