fredag 11 januari 2013

Igår satt en jättestor gräshoppa på väggen på baksidan

Den var riktigt stor så jag sprang efter kameran och förevigade den.



Och i morse när vi satt och åt frukost så satt den lilla ödlan (som tidigare kramade huvudbonaden på stendamen på baksidan) i vår bougainvilla i hopp om att någon god liten insekt skulle flyga förbi.



Efter frukosten gick jag över till Berit och kopierade en massa som jag skall ha med till immigration nästa fredag för mitt förnyade uppehållstillstånd. På vägen hem såg jag att det var väldigt skräpigt utefter vägen och läste just på Annikas hemsida (under kommentarerna) att Lars-Åke inte längre har damerna anställda som städade stranden och vägarna. Synd, det syns som sagt redan att de försvunnit.

Däremot har jag en bild på en fin badpojke:

1 kommentar:

Annika sa...

Fin gräshoppa och badpojke förstås.