tisdag 4 september 2012

Prommis med Annika

Vaknade som vanligt strax före sex och gick upp och tränade. Efter sedvanlig sopning och borstning av möbler på baksidan (det går en grusväg där och när de kör i full fart dammar det förskräckligt så borstning behövs) blev det ett kortare dopp i poolen men det var härligt! Frukost och sedan på med sportkläder och iväg. Annika mötte upp utanför Lotus 1 och vi gick den sedvanliga rundan. Hon följde med nästan ända fram till vårt område och skulle sedan hem så hon fick en rejäl promenad. Själv nöjde jag mig med rundturen på 8 km.

Grabbarna är ute och cyklar (ha ha), fast på cyklar då, och kommer väl tillbaka framåt lunchtid. Inga planer för dagen, endast avtalat med Annika att vi äter middag på Anns om hon har öppet.

Vad underbart jag har det, tog ett bubbelbad när jag kom hem från promenaden och sanerade sedan benen från oönskad hårväxt. Solen skiner äntligen igen, fåglarna kvittrar och jag mår bara såååå bra!

Ha de gott alla arbetande människor, det blir er tur också!


Ett fång blommor till alla er som läser min blogg.

5 kommentarer:

Pia gillberg sa...

Tack för blommorna!

annikathailand.blogg.se sa...

Tack för alla härliga promenader och trevligt umgänge med dig och Bosse:-)

Amanda sa...

Jag tror jag måste sluta läsa din blogg. Det finns ju risk för att jag hoppar av skolan och flyttar till Thailand istället!

Birgith sa...

Du och Annika är verkligen flitiga med att promenixa. Blommorna var jättefina!

Orjas sa...

Till Amanda: Sluta inte läsa min blogg, fundera i stället på ditt sabbatsår och om du inte kan lata dig i Thailand då i stället för att jobba. Här finns billiga hus att hyra! Eller kom några månader men en kompissa är du jobbat ihop lite slantar. Man lever dessutom billigt här framförallt om man inte pimplar öl och sprit....