måndag 24 september 2012

Måndag och städdag

Började som vanligt dagen med ett träningspass och efter frukost en prommis med flickorna. Då Noo var hemma hos oss och städade bjöd jag in mig själv till Berit. Vi badade i poolen och satt och läste tills personalen började dra sig till lunch. Då visste jag att det var klart hemma så jag sa hej då till Berit och gick hem. Bosse kom hem från golf-rangen nästan samtidigt så vi drog till Nong Pu för lunch. Det fläktade underbart vid havet för här är varmt och tryckande idag också. Nu skall jag ta en paus/tupplur för vi har just tagit ett bubbelbad med en läskande vattenmelon-shake till. Då blir man trött som ni förstår... :-)

Middagen kommer att intas på Anns med A&R.



Så här fina blommor fick jag av Noo. Hon städar OCH ger mig blommor, helt fantastiskt!

1 kommentar:

Birgith sa...

Härligt med sån snäll städerska, det hade jag verkligen uppskattat.