måndag 19 augusti 2013

Sköna måndag....

Nu är träningen och promenaden avklarade. Annika och jag stod efteråt kvar lite och gullade med den skygga hanhunden Lacki och när jag började trava hemåt följde han med. Jag försökte få honom att förstå att han inte skulle, men han var så glad och skuttade bara på. När jag kom till vår områdesgrind fick jag hjälp av vår vakt Mr Put att mota ut honom. Stackars lille Lacki han är en riktigt gosig hund.

Ikväll blir det middag på No Name om de har öppet, under lågsäsongen har de öppet lite när som så det gäller att passa på.

Bjuder härmed på några bilder jag tog när vi lunchade på väg till Chumpon.



2 kommentarer:

Annika sa...

Riktigt mysig hund, Lucky, och roligt att han äntligen fått lite förtroende för oss. Jag har kollat, No Name har öppet i kväll:-) Fina bilder. Syns snart!

Orjas sa...

Jag ber om ursäkt för felstavningen, Lucky skall det givetvis vara. Gullig är han i vart fall...