fredag 2 augusti 2013

Igår var vi på födelsedagskalas

Goda vännen Pia fyllde några år så Bosse och jag tillsammans med Annika och Rulle blev bjudna över på en drink hos Pia och Isac som också hade de bokat hämtning till Kokonut Beach Restaurant där de bjöd på en jättegod middag. Vi hade en otroligt mysig kväll och skjutsades sedan tillbaka av restaurangens chaufför.

Tack snälla P&I för en fantastisk kväll!

 
Den vackra blomsteruppsatsen Pia fick av sin Isac i present

 
Terrassen där vi avnjöt drinken

 
Deras fina hem

 
Restaurangen

 
Insidan av restaurangen

 
Och här några foton av de glada deltagarna...
Födelsedagsbarnet och Rulle

 
Isac
 
 
Bosse samtalar med dagens jubilar
 
 
Annika ser koncentrerad ut
 
 
Och jag måste ju även visa ett inköp jag gjorde i Stockholm som jag glömde i tidigare inlägg. Min lilla söta groda med glitterstenar på ryggen.



1 kommentar:

Annika sa...

Skitmysig kväll var det på alla sätt och vis!