måndag 5 november 2012

Idag kom stendamen....

...som vi beställde på hemvägen från Hua Hin på Hua Hin Homeart. De kom även med en tavla som Annika och Rulle skulle ha, den kan ni studera på Annikas blogg. Den kan inte ställas på sin avsedda plats ännu då Peter först måste beställa en armerad inspektionslucka till dagvattnet så att den håller, för damen skall stå precis där. Dvs mitt emellan de två fönstrena i vårt insynsskydd på baksidan av huset.



Det blev en sen promenad för Berit och mig och det var VARMT! Eftersom vi brukar gå cirka två och en halv timma tidigare så var det åtskilliga grader till man skulle traska i. Glömde dricka innan så Berit fick kosta på mig 7 baht för en flaska vatten då jag inte hade några slantar med mig. Tur att jag inte gick ensam!

Nu har vi just återkommit från lunch på Co Co Station så nu skall jag relaxa med en bok en stund.

1 kommentar:

Annika sa...

Fina damen i sten och tack för hjälpen med tavlan!