måndag 12 november 2012

Hade en alldeles egen dag igår

Bosse var på Majestic med golfgänget så jag hade hela dagen till egen disposition. Läste en hel del och lunchade på Anns. Där satt Anki med ett par bekanta och jag fick slå mig ner så jag hade sällskap under måltiden.
Det var ett stort gäng som åkte iväg och golfade, 16 stycken. Det blev därför rätt sent innan Bosse kom hem med middagsmaten, inköpt i Kuiburi till det hutlösa priset av 30 baht per person! :-)
Idag har jag tränat och promenerat med Annika och Berit. Innan Berit och jag mötte Annika stötte vi ihop med Ulla och Göran på MC:n, de kom ner sent på lördagskvällen. Kul att se dem igen! Innan jag hann hem kom Bosse åkandes, han skulle hämta byxorna till cykeldräkten som äntligen kommit. Kolla vad snygga Huay Yang-cyklisterna kommer att bli! Och kolla vad smal Bosse blivit. Vägde sig på Chang Corner, han har nu tappat 16 kilo och får snart inte cykla mer för då försvinner han väl....

2 kommentarer:

Annika sa...

Smal och fin i kroppen och han mår säkert toppen! Fina cykelkläder också...

Birgith sa...

Han är så fin så i sin cykeldress.