lördag 28 september 2013

Igår var Bosse och jag hos Jim

Vi klippte oss båda två så att vi har kolloklippning inför resan. Sedan tog jag en pedikyr också så att de små fossingarna är fina de med. Det är verkligen skönt att ha råd att kosta på sig pedikyr så att man slipper sitta framåtböjd och fixa själv.

 
Jim fixar fina fötter åt Lotta
 


Idag åkte vi både till Dangsinkohn och köpte lite mandel och torkad frukt och sedan vidare till PKK och hämtade vår nya beställda PCX 150cc. Ville passa på att byta medans man får något för den gamla. Drivremmen har ryckt när den stått ett tag. Den nya spinner som en katt och är jättefin! Vi valde den nya mattsvarta färgen då det är så många i byn som har den svartröda. Den är visserligen snyggast men jag som ofta har både cerise, rosa och orange på mig lider av färgkombinationen, ha, ha! Här får ni glutta på några bilder och dessutom se skillnaden mellan PCX:en och Symen.

 
Damen som fixade alla papper inför övertaget.







 
Även denna modell har vi pimpat med röda handgranater...

6 kommentarer:

Pia o Isac sa...

Skitsnygg!!! Nästan lika snygg som Bosse!!

Rakel sa...

Kanomfin!

Rakel sa...

Kanomfin!

Ann-Mari sa...

Lyxputtar. Nu hoppas jag att ni får det härligt på resan och det kommer förståss en ordentlig "rapport" efteråt.

Ann-Mari sa...

Jag kom på att på Göstas jobb hade man två frisyrer sport och bäver. När jag frågade vad skillnaden var svarade han 2mm.

Annika sa...

Grattis till nya fina hojen! Synd att inte den får följa med på resan:-)