söndag 12 maj 2013

Skulle lagt in en bild när jag hade armbandet jag fått av Maria på mig...

...men den blev suddig tyvärr. Så Maria, du får nöja dig med att veta att jag använt det och tycker att det är jättefint. Får göra ett nytt försök nästa gång...
Igår kom Marita och Peter över på en drink innan vi mötte upp Annika, Rulle och Kaj för middag på Kobs. Jättetrevligt! Tack alla närvarande för en trevlig kväll. Vi bröt upp först då jag fick ett ordentligt allergianfall. Är fortfarande svullen runt ögonen och lite täppt i näsan.
Detta gillar inte min kropp...



Bosse spelar golf idag så honom ser jag inte förrän till middag. Det var ett tag sedan så jag hoppas att det går bra för honom!

Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag!

1 kommentar:

Annika sa...

Stackars Lotta! Tack för en trevlig kväll och krya på dig! Kram från mig till dig.