lördag 15 december 2012

Tog en tur till Tapsake igår

Skulle till posten och passade då på att slinka in på Sugarplum och fika. Bosse tog sin vanliga chokladkaka men jag provade en ny kakbit med vit choklad och smörkräm. Mäktig, föredrar den jag brukar ta med choklad och banan.



Gott kaffe till, mums!



Vi fick en liten kaka på köpet med önskan om ett gott nytt år.


 
 
Efter hemkomsten åkte vi via Annika och Rulle. Tillsammans åkte vi till lillasyster Åhm och åt lunch. Havet var lite upprört efter allt blåsande de sista dagarna. Vackert!
 

Rulle beundrar havet
 
 
Idag åkte jag själv till Dansingkohn då Bosse ville slå lite på rangen inför morgondagens golf på Majestic. Tog motorvägen dit så jag slapp knixen upp till själva Dansingkohnvägen men åkte småvägarna hem. Kul att se att man klarar av det. Köpte de goda rostade bondbönorna, cashewnötter och torkade jordgubbar. 

 

4 kommentarer:

Annika sa...

Duktig flicka, nu är det snart dags att ta Thaikörkortet. Det kommer du fixa galant:-)

Titti08 sa...

Längtar till de rostade bönorna!!!
Bakverken är ibland inte så goda som de ser ut!
Titti

Anonym sa...

Flin du, jeg har igrunnen dårlig erfaring med den knekken også.

Birgith sa...

Fasiken vad du e duktig Lotta! Jag måste ju också ta mig i kragen och våga nån gång.