måndag 17 december 2012

Bokad resa....

Efter Skypandet igår med syster-yster så bestämde vi att jag skulle boka en resa för att få en billig även om hon inte bestämt när hon skall ha semester ännu. Jag åker den 3 juli och hem igen den 25 juli. Avbokningsskyddet får båda vägarna var bara 79.- så jag slog till på det också. Jag har ju avbeställningsskydd via mitt Visa-kort men om jag skulle behöva avboka antar jag att man måste börja böka med Visa och det är ju skönt att slippa.

Har avverkat både träning och  promenad samt lunch på Nong Pu så nu tänker jag sätta mig på terrassen med Harlan Cobens "One False Move". Gillar hans böcker skarpt.

2 kommentarer:

Sonia sa...

Passar på att ställa mig först i kön för ett återseende i juli ;-).

Birgith sa...

Hoppas att du får hyfsat sommarväder när du är i Sverige. Själv kommer vi att vara i HY under just den perioden. Ses i mars.