söndag 29 juli 2012

Middag hemma

Härliga lördag! Medans Bosse steg upp och käkade frukost inför sin cykeltur låg jag kvar i sängen och drog mig. På helgerna bryter jag ner de jag bygger upp i veckan (läs drinkar och vin).. ;-)
Läste lite och löste korsord och sudoku. Bosse kom hem lagom till lunch som vi intog på Anns. Sedan åkte vi och handlade och Bosse drog vidare till driving rangen medan jag återgick till min bok.
Vi åt middag hemma. Gjorde häxkyckling i vår nya ugn. Den blev riktigt bra. Jag skall bara försöka få tag på en lite kraftigare soja som jag är van vid från Sverige så kommer den att bli kanonbra! Nedan ett litet videoklipp från tillagningen.
Senare på kvällen såg vi på film.




2 kommentarer:

Birgith sa...

Vad består häxkyckling av?

Orjas sa...

Jag skickar dig receptet. Kram!