onsdag 24 april 2013

Var i Hua Hin igår och återbesök till läkaren

Först åkte vi till Market Village där vi gick runt och tittade lite. Passade även på att äta lunch där på en italiensk restaurang. God mat och efteråt tog vi en espresso som var dyr men vansinnigt god!
Jag köpte ett par flip-flops med  klack och Bosse betalade en klänning jag ville ha, han är snäll han, min Bo.





Hos läkaren gick det bra, provsvaren på cytologprovet visade att jag var frisk och jag fick nya piller mot mina vallningar då de jag köpt tidigare var för starka.

Ikväll kommer A,R och Maria hit på en drink som vi skall ta i bubbelpoolen där vattnet nu är varmt nog även för den frusne Rulle.

6 kommentarer:

Birgith sa...

Jättesnygga skor du köpt!

Annika sa...

Så fiin klänning och fiina skor!

Sonia sa...

Jättefin klänning!

Berit Knapasjö sa...

Vika superläckra skor!

Ann-Mari sa...

Snyggt. Du passar i svart tycker jag.

Anonym sa...

Aloe vera gel will be known for you to consist of beneficial
ingredients for the hair and skin area

my blog best Aloe Vera products