tisdag 30 april 2013

Igår...

...blev jag biten av en flugliknande insekt så nu är min vänstra underarm så svullen så att skinnet spänner och den är alldeles varm och det gör faktiskt lite ont. Tog en antihistaminstablett igår och hade på kylande gelé men inget hjälpte. Det blir väl snart framstupa sidoläge....
Vi var och åt middag på JubuJubu  tillsammans med A&R, Maria, Pia och Isac. När vi skulle åka hem fick jag två armband, ett av Annika och ett av Maria som de köpt i Bangkok under sin resa dit. Tänk vad kuliga presenter man inte förväntar sig är!
Så här såg juvelerna ut:

 
Detta är Annikas present

 
Och det är Marias
 
 
Tack snälla ni, jag blev superglad!!

5 kommentarer:

Annika sa...

Det är du värd kära vän och det passade ju även bra som en tröstepresent efter insektsbettet. Kryapådigkram

Birgith sa...

Kul med vänner som tänker på en.
Hoppas att du blir bra jättesnart. Önskar också en trevlig valborg som vi ju firar i kväll i Sverige.

Ann-Mari sa...

Trevlig Valborg och krya på dig. Fina armband.

Titti08 sa...

Hoppas din arm bättrar på sig...tänk vad sådana små kryp kan orsaka.
Fina armband....jag har ett liknande som det nedersta köpt i Bangkok.
Trevlig Valborg.
Titti

Unknown sa...

Härligt med så goa vänner som tänker på dig :-)