fredag 28 juni 2013

Här går allt sin gilla gång...

...träningen och prommisen är avklarade och jag har tagit ett dopp i poolen. Låg rätt länge i blöt med en bok för det har äntligen blivit fint väder igen. Det började igår och idag är det riktigt fint. Härligt, för även om man är bortskämd med mycket sol så behöver det inte vara många gråa regndagar förrän man längtar efter blåslampan igen.
Bosse sitter på hojen och skall t o r Ban Krut. Imorgon skall han slå ett tag på rangen, den är ju bara öppen varannan dag. Söndag blir det golf så då får jag en hel dag med egentid. Passar då på att ta massage av Nom. Måndag blir det klippning och pedikyr så att jag är fin inför resan till Sverige. Det närmar sig med stormsteg.
Vet inte om jag kommer att blogga de veckor jag är i Sverige för jag är då hänvisad till syrrans dator som inte är så snabb.


Skön vy
 

2 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Välkommen till Sverige. Vi är i Västerås första tiden (pappa är fortfarande på rehab)Vårt hus i Stockholm är inplastat (uppfräschning av balkonger)så det går inte att bo där, men vi hörs på telefon om hur/när vi träffas.
Kramar

Annika sa...

Njut av sköna varma dagar och välkommen till Sverige! Ha så trevligt med min Rulle ikväll!