onsdag 20 mars 2013

Nu skall ni få se mina inköp jag gjorde i Bankan

Här kommer bilder på allt utom svarta klänningen som ju var med på bild tidigare.


Klänning för 299 baht


Glasögonen är en kopia på de man köper för 595.-  i Sverige, jag betalade 199 baht



Ringen i silver fick jag av Bosse. Den inköptes på Art & Culture Center


Glasögon med inbyggd belysning som funkar bara skitbra! Lite över 200 baht


Skor 299 baht


Bikini 400 baht


Bikini 300 baht


Det är skojigt att shoppa i Thailand, har får man massor för vad betalar för en  pryl i Svedala.





7 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Den svarta bikinin var verkligen läcker och vad gäller shopping i "Bankan" så är det ett fördärv. Vi hade övervikt som vanligt. Hur gör man för att inte ha det?

Titti08 sa...

Jag blir alldeles "snurrig" inne på MBK...finns för mycket....jag brukar alltid handla på en affär som heter "Naraya" ( de finns på fler ställen).
Mycket tygsaker, väskor, necessärer etc och billigt.
Titti

Pia sa...

Vilka fina fynd!!! Var köpte du klänningen? Kram Pia

Reidun sa...

Kul att shoppa i Bangkok. Ringen var verkligen snygg,och glasögon med ljus;)))

Orjas sa...

Till Titti: Handlar också där!
Till Pia: Klänningen köpte jag på MBK.

Birgith sa...

Kul att shoppa när man får mycket för pengarna. Jag tycker också att det är jobbit att handla på MBK.
På lördag blir det JJ market i Bangkok för min del.

Annika sa...

Fina kläder och prylar!