måndag 29 juli 2013

Alla ni köplystna som är nyfikna på vad jag inhandlat under resan

Nu skall ni få er nyfikenhet stillad för här kommer info:

 
Ett par gåvänliga sandaler inköptes på rea på Kungsholmen, 299:-, har kostat 1.200:-

 
Tre toppar (den svarta är likadan som den vita, det syns dåligt) att ha till....

 
...byxorna jag köpte i en butik i Sture Gallerian, slirvig stretchkvalité som är underbar skön att ha på sig, nedsatta 200:-
 
 
Eftersom Bosse längtat så efter mig fick jag denna söta tygväska och....

 
dessa är mindre gåvänliga men väldigt söta sandaletter i ormskinn
 
 
Och så förstås de alltid förekommande bikinisarna, här slits de ut i rasande takt så man måste alltid passa på att köpa när man är i Bankan. Jag betalar 300 Baht per bikini.
 


 
Detta rasta-motiv blir kanon till ett likadant mönstrat skynke som jag redan har...

 
Polka-dot-bikini

 
När jag nu har ormskinns-sandaletter måste jag ju även ha en ormskinnsmönstrad bikini

 
Lite mer Polka-dot

6 kommentarer:

Pia sa...

Skitsnygga bikinisar. De hade Myran gillat!!! Kram
Pia

Annika sa...

Fina bikisar, kläder och skor till fina Lotta:-)

Unknown sa...

Hej jag är lite nyfiken var i bkk hittar du dessa billiga bikinisar ? Jag är i bkk just nu men ska resa vidare till kanchanaburi och träffa en kompid men kommer sen tillbaka till bkk innan hemfärd.
Hälsningar Madeleine som följer din blogg

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Orjas sa...

Till Madeleine: Jag köper dem på MBK, tredje våningen, längst in där det är mer som en marknad. Man får dock inte prova utan köpa med hopp om att de passar...

Unknown sa...

Tack Lotta för ditt svar :-)